E.x.p.r.e.s.s.i.o.n.i.s.t

in a midst of being a better person and HAMBA for Allah SWT..

Monday, May 10, 2010

Weekend Activity - 8hb&9hb Mei

Cepat je dah habis cuti hujung minggu...Start dari sabtu pagi spai tgah ari pi ofis.Duk termangu-mangu sorang2 dlm ofis spai pkul 1...Balik rumah basuh baju, kemas bilik spi pkul 4. Layan TV then aku decide nak pi tgok wayang Dlm pkul 7.30 bertlak ke Queensbay dgn adik spupu aku. Cadang nak tgok Ironman tapi org pack giler.Tinggal row depan skali. Tak sanggup aku balik nanti drive kapla dok mendongak je plak. Tgok nyer tgok ade filem 'furry vengeance'. tgok trailer cam ok so pi r tgok..Sepanjang movie tu mmg menghiburkan...dapat plak penonton2 yg bantai gelak spai nk pecah panggung. Conclusionnya movie ni mmg sesuwai sgt untuk menonton bersama kluarga. Aku bagi 3/5 star.***




Ahad malam plak belanja family makcik aku makan kt Teluk Tempoyak...Ikan bakar.....nama kedai tak tahu sebab takde signboard. Tapi mmg kat Tlk Tempoyak, kedai ni paling top....sedap hingga menjilat jari....

Front view restaurant - ade jual souvenirs dgn baju



Menu- Ikan siakap bakar, Kangkung Belacan, Tomyam, Ayam Padprik


Air Laici


Konklusinya, hujung minggu adalah masa nk mengemukkan badan yg mmg dah GEMUK. Makan2 dan makan..Ha..ha...





1 comment: