E.x.p.r.e.s.s.i.o.n.i.s.t

in a midst of being a better person and HAMBA for Allah SWT..

Monday, November 21, 2011

Nilai Sepasang Kain Ela

Assalamualikum semua...kita ade satu citer yang agak2 sensitif untuk di bincangkan secara terbuka. Ek eleh poyo gila ayat. Jumaat yang lepas, Saya sampai kat umah then masuk bilik ternampak sebungkus plastik Billion and tengok kt dlm ade sepasang kain ela. Erm..musykil gak. sape punye?? Next day tu tanya satu umah takde sape yg tahu. Wah full of mystery ni.. Mystery Kain Ela. Saya bab2 penyiasatan ni mmg suke sangat r...Tapi tak susah mane pun tanya punya tanya..finally dah tahu. Rupanya kain ela tu saya yg punya...Ha..ha... mmg misteri btul citer saya ni...Nak tahu siapa yang bagi? ADUN kwsn saya...Hui...terkezut gak cmne dia bole tahu saya bru daftar tahun ni. Hurm...nape yerk dia bagi saya kain tu..saya bukan sedara dia, bukan org miskin takde baju jauh skali ade mohon bantuan untukdapat kain percuma..hurm..rasa2nya knape??? he..he..Anyway or anyhow, thank you. Rezki jgn di tolak..musuh jgn dicari...But nilai undian saya tak sama dgn nilai sepasang kain ela!!! Chiow.

No comments:

Post a Comment