E.x.p.r.e.s.s.i.o.n.i.s.t

in a midst of being a better person and HAMBA for Allah SWT..

Saturday, November 26, 2011

Planning for Upcoming Cuti - 4 days

Wokeh...sah dua hari tak update any post. So today saya nak buat jadual untuk hujung minggu depan nyer. Kira mcm planning ahead lah...Cewah...
Next week saya amik cuti 5hb dgn 6hb Dis. .. Owh i wish dapat cuti lagi panjang. Tapi takleh sebab Khamis 8hb tu ade consultant meeting...Lebih membuatkan sya jeles adik saya yg keje kat Johor tu cuti seminggu....Hu..hu....tak dapat cuti and bersama dia lama skit....
Ok first day sabtu tu saya akan blik Chenderong Balai, Tlk Intan untuk hantar adik sepupu saya dgn tiket Lost World of Tambun. From my earlier post ade citer psl family day Sunway Nothern Region yg saya tak dpt attend kat sini
Maybe petang atau lepas maghrib balik dari kg. Then mlm tu pi amik buah2an kat umah Cik Ros untuk makan beradap. Itupun kalau confirm saya yg kena buat. Kalu tak x payah r...Then ape lagi TIDO lah...
Next mrning, memulakan aktiviti rewang kat umah sepupu....rasanya whole day dipenuhi dgn kerja2 je...
Ok. mlm for sure penat sgt...BUM..TIDO.
Monday morning plan nk pi CIDB amik green card and pi KWSP....then whole day pi umah mak kat Batu Gajah....
Pagi selasa pun lepak kt umah je rasanya....Petang blik Penang...... 

No comments:

Post a Comment